the gästbloggare för the day

Hej och Hå, gästbloggare här och är på. Dagen står mycket bra till, tackar som frågar. Annars ska jag ta på mig mina röda kalsoner nu så klagar inte katten på min blekhet. Ni får inte glömma att rostbiff med lök är dagens tips på att mätta magen med. Sitter nu här i datorsalen (det heter datOr för annars betyder datA bara ett lagringsutrymme) och jag ska mycket snart ta en tugga av min underbara szidis rostbiff som hänger och slänger. Men annars går livet bra och julen är snart här, och då kommer ju tomten och klappar de små i huvudet så att de hjärnskakning få, men sen kommer sommaren och äpplena blommar, tomten är då borta men barnen är kvar, fast på sjukhuset för att de hjärnskakning har. Shudiludilu :) puss på valfritt ställe, fast hellst på munnnnnen SMASKENS :D // idahoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0