vill inte bli sjuk!

sitter här och hostar som en dåre, plus att jag har jätte ont i halsen. hoppade över matten idag för jag mådde inte så bra.. vill inte bli sjuk nu, inte när det är idfest på fredag och sumsim till helgen, varför händer detta mig just nu? :-(

efter skolan åkte jag med matilda till mc donalds och åt mat, sen cyklade vi hem till mig igen och bara tog det lugnt, såg på ugly betty och DH (y). och nu har den muppen cyklat hem, ska väl hoppa ner i sängen och hoppas på att jag inte blir sjukare utan att det går mot bättringsvägen!!

imorgon ska man vara funktionär till barn som talar engelska, de ska tävla i simning så de frågade oss ungdomar om vi ville hjälpa till. vad gör man inte för att skippa skolan? skriver nog mer om det imorgon om hur det gick och önska mig lycka till med engelskan!


Kommentarer
Postat av: jb

Fråge stund på min blogg nu!

ställ vilken fråga som helst och jag kommer svara ärligt.

Ingen fråga är för dum så bara fråga på.

kram jb!

2009-11-11 @ 06:15:34
URL: http://jjjjjjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0