dm i kristianstad.

helgen har jag tillbringat i kristianstad, simmade dm där och kan säga att lördagen gick verkligen dåli.. eller nej, förlåt, mindre bra (får inte säga ordet dåligt för vår tränare ser det som ett negativt ord och föredrar att vi ska hädanefter säga "mindre bra"). 
eftersom jag simmade efter pausen som var i mitten av passet så blev jag ganska seg i kroppen vilket gjorde att jag var fem sekunder över pers på 200ryggsim. men det släppte väldigt snabbt eftersom jag inte är en långdistanssimmare, även kallat gnet.

söndagen gick annars riktigt bra, persade med ca en sekund på 100ryggsim. så är riktigt nöjd med det loppet. efetr att jag hade simmat klart tog jag och adam tåget hem till lund där hans mamma hämtade oss med bilen, riktigt skönt att vara hemma men jag hade kul i k-stad. många skrattanfall efter holst fisar och rebeccas dampanfall.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0