förra helgens aktivitet.

har inte alls hunnit blogga i veckan, fullspeckat schema. så nu hade jag tänk berätta lite om förra helgens aktivitet, haha. blev då filmkväll hemma hos johanna med lite från klassen. hade dock lite svårt att bestämma vilken film det skulle bli, men efter många om och men så blev det till slut bolt, skrattade mig genom hela filmen kan jag säga.

efter det skulle vi se ännu en film, samma där.. efter många om och men så blev det till slut American Pie, the wedding. hade det iaf kul och det måste göras om. kan säga att jag längtar till nästa helg då vi ska hem till max!!
stack hem vid ett tiden och bums ner i sängen för jag var riktigt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0