fredag och hej huvudvärk!

sitter nu här på skolan, slutade egentligen för en timme sedan men har fått sitta kvar och skriva klart lite arbeten med ida och johanna. dock så är det bara jag och ida kvar och jag känner att jag snart måste dra för ska snart träna. inte för att jag känner mig så pepp för det för jag har riktigt stor huvudvärk.. men stannar jag hemma nu så kommer jag få ta igen det på söndag. får se hur jag gör.

ikväll så ska jag träffa matilda och evelina som det ser ut nu, får se vad vi hittar på. kanske blir det fredagsmys eller så blir det fullt ös.. vi får väl se.
nej, nu ska jag stänga av datorn och åka hemmåt, tror det blir en fredag utan någon träning. skööööööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0