fredagsmys.

slutade egentligen halv tre men var inte hemma försen vid fem eftersom jag då följde med ida in till lund och gick runt lite där. gick in på inter sport och kollade på lite mjukiskläder. köpte då en grå, mjuk, skön och varm tjocktröja som jag behövde, så inköpet blev lyckat!
sen satte vi oss inne på mc donalds och åt lite glass. sen bar det av hemmåt med alla väskor, åt mat, sen vidare hem till matilda där jag fick träffa hennes klasskamrat caroline, skit härlig person!
vi cyklade iaf vidare till mc donalds (igen för min del) och träffade joacim där och satt där ett bra tag.

egentligen skulle jag träna men jag orkade verkligen inte, hade sån otrolig huvudvärk efter idrotten imorse.. hade gymnastik och ja, jag slog i huvudet några gånger. så det blev att slappa på donkan med lite folk. evelina ringde också efter en liten stund så vi fick cykla och möta upp henne på nöjes. hyrde skräckfilm sen vidare hem till evelina och titta på den. RIKTIGT BRA OCH RIKTIGT LÄSKIG! kommer dock inte ihåg vad filmen hette.. attans!

nej, får väl gå och lägga mig nu så att jag kommer upp imorgon, träning på morgonen och även på eftermiddagen. gaaah, orkar verkligen inte. menmen, får se hur jag känner mig imorgon, känner att mina näsa börjar rinna och förkylningsperioden är igång nu, hoppas inte att det blir värre imorgon för vill verkligen inte bli sjuk nu, inte nu när det går så bra för mig på träningarna..

men skriver nog lite imorgon, god natt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0