helg igen!

enligt mig så har veckan gått ganska långsamt.. men nu är det äntligen fredag igen. fast det enda som gäller denna helgen är tävling och plugg. prov nästa vecka i danska, sen har vi säkert något mer som jag inte riktigt kan komma på.
men iaf, igår på träningen så diskuterade vi en massa om spelregler så det blev inget simmande för vår del alls. och eftersom jag inte skulle ha styrka heller för var tvungen till att plugga till matteprovet så det blev ingen träning för min del på torsdagen.

fredagen känns som om den bara har flygit förbi? idrotten imorse var helt okej, lite knäppa personer i klassen bara. sen hade vi idrottspsykologi, vi gick bara igenom instuderingsfrågorna till provet som vi ska ha om ca två veckor. gaah, snacka om att jag får börja plugga redan nu eftersom det är ett stort prov.
efter det var det dags för matteprov och jag kan säga redan nu att det gick åt helvete!!!!!!!
sista lektionen var labb på NK. helt okej, sen fick man snabba sig till bussen.

ikväll hade man träning igen, pratade i en timme och simmade i en timme(y). i helgen är det tävling så får väl snart hoppa ner i sängen och försöka sova lite. är ganska trött.

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0