lite shopping.

tack vare en idiot till min lillebror så vaknade jag runt tio tiden imorse. han springer in i mitt rum och skriker att jag ska till träningen om en kvart? öhm.. tränar inte ens på söndagar men ändå ska han komma in och störa sig. gah, fick verkligen damp på honom.
men jag gick upp och åt en stor frukost, yoghurt med päronsmak med flingor och kanel, sen två små baguetter, muums.

vid tolv började jag fixa till mig lite, sen vid ett så körde pappa mig och evelina till burlöv. köpte två koftor som jag verkligen behövde nu till hösten/vintern. sen när vi var klara körde hennes föräldrar oss hem eftersom de också var där.

nu har jag varit hemma i ca en timme, åt lite mat och nu ska jag plocka undan lite i rummet. sen ska jag vidare hem till johanna ikväll. kommer lite folk från klassen hem till henne och vi ska ha en liten filmkväll. mys på det, skönt att få slappna av lite!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0