permanentat håret.

något som jag har glömt att berätta är att jag har permanentat håret, kan säga att från början var jag inte alls nöjd. grät dagen efter, men eftesom det var en stor förändring på mig så var jag totalt ovan med att se mig med så krylligt hår, men nu efter att katrine har klippt till topparna som verkligen blev slitna så ser det mycket bättre ut och kan säga att jag börjar vänja mig vid det hela.

får väl även se hur länge det håller eftesom jag spenderar en hel del tid i vatten och duschar väldigt ofta så lockarna kanske försvinner snabbt.. men vi får se vad som händer.
iaf, spenderade min söndagskväll hemma hos katrine och evelina, innan evelina kom så klippte då katrine till mina toppar, tack så mycket för det!
känns dock kort även om hon bara klippte två cm, men det växer ut snabbt. sen satt vi bara inne på hennes rum och tittade på Love actually (stavning?). bra film, mycket drama.

nu sitter man hemma och är dyblöt, det verkligen spöade ner när jag cyklade hemåt. har iaf borstat tänderna och tvättat av sminket, ska snart hoppa ner i sängen men måste först lägga dit nya lakan, önskade att mamma hade fixat det så hade jag sluppit besväret.
träning imorgon bitti och på kvällen, buuuhuu. ska även träna med sydsim imorgon, phaha.
aja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0