sitter i skolan nu..

har varit lite dålig med att uppdatera min blogg, sorry för det. men det kommer komma lite bilder från festen hos max i helgen, sen lite andra saker som jag kanske berättar om.
kan iaf börja med att jag fick ett G på mitt datorprov!!! härligt.

men iaf, bara tre skoldagar kvar sen är det äntligen lov, riktigt skönt. ett stort minus är bara att man får sitta och plugga hela tiden för veckan efter lovet har vi två stora prov(y). och nu på torsdag har vi ett stort psykologiprov ): ..

sitter bredvid ralle, han spelar fotboll istället för att plugga på word.. och ida hälsar att hon är en BF!
och johanna hälsar att hon är väldigt glad! :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0