snart träning.. igen.

satte klockan på halv sju för jag trodde vi hade träning klockan åtta, men nej, träningen började tio.. så det blev en extra timmes sömn.
det var faktiskt skönt att träna imorse, simmade igenom det man skulle och det kändes bra. måste även påminna mig själv om att jag måste skriva i träningsdagboken, viktigt!
snart ska man sticka och träna igen, börjar då med styrka därefter hoppar man ner i vattnet och idag ska vi även träna med sydsim, många tjejer i gruppen är jävligt taggade över det, haha!

har dock inte gjort så mycket idag, bara slappat och tagit hand om mina fiskar:-).
hade egentligen behövt plugga, men jag orkade verkligen inte idag, får ta igen det imorgon. nej nu ska jag nog inte skriva mer eftersom det är ganska tråkigt att läsa en lång text, hah.
uppdaterar nog senare, ses!


Kommentarer
Postat av: emilia.

TAGGA FAN! phahahaa.

jävla fisknörd :)

2009-10-26 @ 18:39:32
URL: http://eemmiiliaa.blogg.se/
Postat av: szidi.

hihi, i know:).

du är en farmnörd!

2009-10-27 @ 14:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0