veckans gång..

har varit ganska mycket nu i veckan. ska ha två prov, har redan haft ett och det var datorprov, kan ju säga att det gick helt åt skogen.. fattade nästan ingenting. sen närjag var klar så hittade jag inte mitt prov eftersom man skulle skicka in det via it's learning, men tack vare ralle så hittade han det till mig!

imorgon ska jag har matteprov och jag är jäkligt nervös inför det, eftersom jag inte alls är bra på matte så kommer det säkert också gå mot skogen.. skjut mig!
nästa vecka är det danskprov och sen kommer alla proven bara komma, innan lovet kommer vi ha ett stor psykologiprov och efter lovet kommer det stora mid-h (människa, hälsa och idrott) provet, och jag har skrivit anteckningar på 20sidor om inte mer, det är grymt mycket som ska få plats i min lilla hjärna!

nu har jag iaf valt ut kläder som jag ska ha på mig imorgon. efter skolan får jag se om jag vill träna eller inte, eftersom det är tävling i helgen så vill jag helst vila innan den. inte för att det är någon stor tävling men ändå.. på kvällen får jag se vad som händer.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0