across the world.

guuuud, jag är jätte trött. skolan till fyra där danskan var den värsta lektionen.. helt dryg och ja, tråkig. direkt efter skolan är det träning och eftersom jag inte alls fick i mig tillräckligt med mat så var jag helt slut och arg. verkligen inte okej!

nu är jag iaf hemma och ny duschad. ska sätta mig ner och kolla igenom naturkunskapen, för vi ska ha ett prov imorgon för att se om vi förstår det vi har pratat om nu. men det gör inget om vi skriver ig på detta provet för detta ingår inte i betygen. fattar inte så mycket med det periodiska systemet.. så får kolla igenom det nu och kolla på alla anteckningar som jag har skrivit.

på fredag är det dags för inspark. ska spela vollyboll med tvåorna och sen ska vi även visa upp en dans och en låt.. haha. kul att vi har kommit långt. någon som kan ändra om texten till segertåget som maskinen sjunger så att den handlar om idrott? det hade varit super snällt!
utklädnad: hippies!

det var allt från mig just nu, uppdaterar säkert senare. c-ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0