burlöv med johanna.

vaknade av att johanna smsade och ville att jag skulle följa med henne till burlöv. så fick gå upp ur sängen och börja fixa till mig. skulle även möta mamma för att få pengar av henne.. och såklart så glömmer jag hennes plånbok här hemma så får cykla hem igen och hämta den (jag tror faktiskt att jag börjar bli senil..).

igår var man hemma hos evelina med matilda och såg på benjamin buttons otroliga liv. såklart så somnar både jag och evelina i soffan medans matilda sitter där helt själv, haha. efter filmen blev det lite naddamaud sen cyklade jag och matilda hem. tack för kvällen tjejer, den var mysig.

nej, nu ska jag bara fixa det sista sen sticker vi till bussen, uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0