don't forgett.

skolan idag har varit ganska dryg, orkar verkligen inte med en vecka till.. fy. slutade vid fyra, sen klockan kvart i sex började vi med styrka (gym). hade genomgångar bl.a. sen vid sju skulle vi hoppa in i vattnet och simma 6000m långt pass, och ja, jag är ganska död..
& hej smärta i svanskotan!


nu känner jag att jag måste skriva av mig, för det har hänt lite saker nu på den senaste tiden. det jag vill ha sagt är att jag inte förstår hur killar tänker. ena sekunden så är dem hur trevliga som helst, andra så ignorerar dem en och får en att känna sig som luft. andra utnyttjar folk och sen blir tillsammans med en annan tjej två dagar senare. jag menar, finns det ingen seriös kille längre? verkar som alla jag stöter på är riktiga svin.
ibland undrar jag även hur dem känner efter att man har bråkat, det verkar som att killarna har en sådan tendens att dem kan glömma allting på en nanosekund.. medans vi tjejer sitter och grubblar på det en lång tid. undrar om killar brukar vara ledsna och känna.. "detta kanske gick lite för lång, nu sårade jag verkligen henne".

var hittar man en kille med ett stort hjärta?..


Kommentarer
Postat av: Katrine

vem blev tillsammans med en tjej 2 dagar senare? :O



och en kille med stort hjärta finns någonstans där ute, det tar bara tid att hitta honom, och man ska stöta på många svin innan man hittar the one.

<3

2009-09-15 @ 15:45:44
URL: http://ppedersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-09-15 @ 20:54:02
Postat av: evelina

i eslöv finns en kille med stort hjärta. hoppas jag vinner det denna gången. men jag vill ännu mer att du, eller matilda verkligen ska få något äkta nu. katrine och jag har känt de några gånger men jag önskar henne allt i världen med! <3

2009-09-16 @ 23:18:07
URL: http://echolundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0