gatufest.

träning i morse, var lite seg mot slutet efter allt ben som jag hade simmat. men annars gick det super. hem och tog det lugnt ett tag, sen vid fyra var det dags för alla på lindvägen att samlas och ha en gatufest, dock så blev den inte som jag hade förväntat mig, den var ganska liten men den dög. + att alla var inte där. bilder kommer så fort jag har lagt in dem på datorn, och dem som känner mig vet hur långsam jag kan vara med det..

sen vid sex tiden åkte jag in till lund, när jag skulle hem så fick jag vänta ett bra tag på bussen och på lördagar så går det bara en gång i timmen. men det var en kille som var så snäll att han bjöd på taxi hem. som tur så bodde även han här i staffanstorp, tackar!

cyklade hem till katrine där det var lite folk. vi såg på film och hade det ganska trevlig, vid halv ett cyklade jag hem och nu sitter jag här. helt slutkörd. imorgon lär det bli lite pluggande, sen tror jag nog att jag även träffar tildis en stund. mer om det kommer imorgon.

nu ska jag iaf hoppa ner i min sköna säng och sooooooova, något som jag har längtat efter!
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0