hemma och är helt slut!

kändes riktigt skönt att träna idag, simmade på som man skulle och axlarna funkade prima! kommentaren från jonas fick mig även på dubbelt så bättre humör, tack. vi fick även reda på vilka grupper som vi hamnade i, dem flesta kom i A gruppen och då gäller 7träningspass + ett styrkepass om jag inte minns fel. fast sen ska vi gå in djupare om hur man vill lägga upp passen m.m.

sitter nu och skriver lite i min målsättningsplan som ska vara inne nu på torsdag.. känns som jag snart är klar med den. sen ska jag även skriva ett brev till specialtränaren anna om min träning (igen). känner att det kommer nog ta ett tag innan jag kommer i sängs, ska även läsa lite i boken från svenskan.

nej, får avsluta med det jag nu höll på med, uppdaterar igen när jag har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0