home sweet home.

då är man hemma igen. både jag och johanna var helt slut så vi tog bussen hem, hann iaf köpa en sportbh och två skrivblock, ett till skolan och en träningsdagbok.
nu känner jag mig ofräsch så ska hoppa in i duschen snart, sen ska jag nog sätta mig och kolla igenom danskläxan om jag orkar.. hade egentligen behövt göra en massa annat men klantig som jag är glömde jag min skrivbok i skolan(n). inte alls bra szidi..

sitter nu vid datan och har ingenting att göra, lite småtråkigt.. men har iaf musikens sällskap. och det slog mig en tanke, vad tyst världen hade varit utan musik. det finns musik till alla sorters människor, ledsna, glada, arga m.m. och för mig betyder det en hel del, för på vilket humör jag än är på så har jag musiken som kan muntra upp mig. och jag brukar ofta sitta och leta efter nya låtar hela tiden. sen har jag även vänner som skriver egna låtar och hoppas verkligen att dem kommer långt med det.

nej, kände att jag skrev av mig lite där, haha. brukar inte hända så ofta menmen..
nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen sen lägga mig framför tvn och bara slappa. skriver kanske ikväll ett sista inlägg innan nästa vecka börjar, för kanske inte får så mycket tid över att kunna uppdatera bloggen, får se hur det går. kommer ju även få nya träningstider så måste planera med skolan och alla läxorna man kommer få.
aja, c-ya.


Kommentarer
Postat av: emilia.

DUUUU! jag med, hade övermånga plancsher på han och ville vara alv själv vafan. hah :D över het!

2009-09-06 @ 17:40:37
URL: http://eemmiiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0