måndag och ny vecka.

började skolan som vanligt vid åtta, slutade vi fyra tiden. dagen gick väl hyfsat snabbt, fick våra miniräknare på matten idag, kanske inte så intressant att veta men det är iaf något.. måste bara säga att dem är riktigt hitec.

efter skolan var det bara hem och äta sen vidare till badet då tritonspelen var igång, simmade idag 100ryggsim och 100bröstsim. ryggsimmet gick väl sådär, simmade på samma tid som jag var anmäld på, men det hade kunnat gå bättre. bröstsimmet gick superbra, iaf för mig. persade med tre sekunder!!!!!!!!!!!!!!!

nu ska jag bara ta något lite och äta sen hoppa ner i sängen, imorgon börjar jag kvart över sju med specialidrott så måste få lite sömn i mig.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0