önskan är stor, men viljan är större.

inte alls pepp inför denna skolveckan.. vill bara vara hemma och sova. fast missar dock sista lektionen på tisdag som är matte och sen typ halva dagen på torsdag, eftersom jag ska till olika sjukgymnaster. känns lite så att missa lektioner eftersom varje lektion är viktigt att gå på.. menmen, får ta igen det sen.

snart är det dags att hoppa ner i sängen, för imorgon börjar jag klockan åtta och måste ta bussen rätt tidigt för att hinna. första lektionen är danska, blääää. får hålla ut ett år nu med det, sen slipper jag det totalt! :-D(tror jag iaf)

en annan sak som är ganska läskigt är allt det som händer i matildas hus.. är dö rädd varje gång jag är hemma hos henne, speciellt om kvällarna. och dom som känner henne vet vad som försigår där, mer tänker jag inte säga, haha. massa underligga saker som händer som skrämmer livet ur en..
nej, nu är det dags att stänga av datorn och försöka sova lite. skriver någon gång i veckan om jag hinner, annars uppdaterar jag nästa vecka, så det är bara till att hålla ut alla mina läsare (om jag ens har några.. hahahah. ville bara skryta som alla andra gör).


Kommentarer
Postat av: m brink.

varför tar du det jag heter på msn och tar det som rublik här? va va va ? ;)

2009-09-07 @ 16:51:15
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: m brink.

varför tar du det jag heter på msn som rublik här? va va va ? ;)

2009-09-07 @ 16:51:49
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: szidi.

för jag är en tjuuuuuuv (6).

2009-09-07 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0