sjukgymnasten.

hade bara två lektioner idag, sen vid tolv tiden kom pappa och hämtade mig och vi åkte vidare till malmö, IMC (sjukgymnasten). det tog en timme innan vi var klara, och jag fick lite övningar som jag var tvungen till att göra, sen behöver jag verkligen jobba med min bålstabilitet..

efter det kom jag hem och mamma hade gjort pannkakor, sen åkte jag in till lund igen med matilda, vi gick lite i stan och jag köpte mig en ny bh vilket verkligen behövdes. kom hem igen runt sex tiden och nu ska jag snart vidare till johanna för att skriva min målsättningsplan på datan, verkligen tacksam för att jag får låna hennes dator, måste försöka skaffa mig word på min dator, eller skaffa en ny som har det i sig, för jag kommer inte klara mig i tre år utan det..

för övrigt är allting bra med mig, pratade lite med bengan igår om hur jag skulle träna och vilka dagar.. det blev sju dagar i veckan + 2 styrkepass. får se hur det kommer gå, hoppas jag klarar av det iaf.

uppdaterar senare igen om jag orkar för nu måste jag iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0