snart är det äntligen helg igen.

sitter nu i datorsalen och har bara en kvart kvar av lektionen, sen ska man ta sig hem så snabbt som möjligt och sen vidare till träningen. kommer inte vara hemma försen vid halv tio ikväll pga att vi har styrka efter två timmars träning i vattnet, asså, jag orkar verkligen inte med det mer!
är helt slut varja dag  nu, känns som om jag inte får någon vila alls, vill bara ligga och sova på helgerna men då missar man allt det andra.

aja, imorgon är jag verkligen taggad för, för jag och matilda ska ha riktigt skoj! :-D
nej, nu får jag stänga av för lektionen slutar snart, skriver nog senare om jag orkar starta datorn, har iaf inga läxor kvar tills imorgon. fast ett stort minus är att vi ska springa cooperstest imorgon.. känner mig inte alls redo för det eftersom vi har en massa löpare i klassen så kommer jag där som en simmare med sämst kondition, haha. önska mig lycka till!

hoj.


Kommentarer
Postat av: matilda brink

ska bli kuuuuuul ! (: <3

2009-09-24 @ 19:04:00
URL: http://matiildabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0