städning som gäller..

städa är tråkigt men med musik går det hur snabbt som helst. har damsugat mitt rum, plockat undan alla kläder och ska nu sortera bland mitt smink..
egentligen hade jag behövt sticka iväg och handla lite saker, som t.ex. nya skor, converse som jag är riktigt sugen på att ha och är passar till det mesta. sen en ny skolväska, kan inte gå med den som jag har nu för den tål inte vikten från alla mina böcker, den håller på att gå sönder nu och det vill jag inte att den ska göra.
sen behöver jag en ny träningsdagbok så jag kan börja skriva ner mina träningspass i den. sen även en ny anteckningsblock till skolan och en ny kalender..

igår kväll träffade jag äntligen katrine, har inte träffat henne på ett bra tag så det var verkligen skoj. pratade en hel del, sen cyklade vi till filmkedjan för att träffa matilda, stackarn hade stått där och väntat ett bra tag på oss två men vi missade tiden.. köpte iaf godis och läsk och tog en runda i den nya rundellen som är äntligen klar vid city gross. hem till matilda och satte oss i soffan och satte på "på spaning med bridget jones". både jag och katrine var jätte trötta efter en lång och hård skolvecka så vi åkte hem efter filmen. men kom inte i säng försen vid halv ett.. inte bra.

nej, får fortsätta där jag slutade.. uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0