vollybollturnering.

då var det inspark för oss ettor idag, vi hade en vollybollturnering med tvåorna. klädde ut oss och dansade och sjöng även en låt för dem. mitt lag var då hippies och måste säga att jossan var bäst utklädd! får jag tag i någon bild så lägger jag upp den, hihi.

det gick också rätt bra för vår grupp, även fast vi bara var fem pers så klarade vi oss hur bra som helst. vissa kom aldrig dit, någon hade slutat och en annan var skadad.. vi vann iaf två matcher och förlorade två. kom till typ semifinal? och förlorade mot ninjorna som då vann allting, grattis till dem!

vi fick iaf pris för att vi hade bästa namnet, woodstockarna tror jag det var, haha. sen fick även en grupp i vår klass första priset för bästa sång och dans, fast det var inte så mycket dansande, utan bara väldigt höga och starka toner, speciellt av dahl!!

hade iaf en riktigt rolig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0