åskväder

det är mörkt ute, det känns som en typisk höstdag, det regnar och det åskar, ganska mysigt faktiskt, men samtidigt så vill man gärna njuta av solen de två sista veckorna innan skolan börjar.
klockan är nu 12.25, sitter fortf framför datorn med pyjamaströjan på.. lite seg idag, men det är inte så värst lönt att hoppa in i duschen nu för senare ska man sticka och träna, ska pröva på thaiboxning. riktigt taggad för det faktiskt, hoppas det är roligt också.
senare på kvällen funderade evelina på att ha grillkväll, får se vad vädret har att erbjuda, men tror nog att regnet kommer lägga sig lite senare under dagen, möjligtvis att solen också kommer titta fram? aja, man kan iaf hoppas.

blää, lite trist med sånthär väder, man har ingenting att göra.. funderar starkt på att antingen kolla film, eller läsa klart min bok? eller kanske spela kortlek? det hade också varit kul, eller så kan jag kanske fixa till min bloggdesign? hade faktiskt behövt ett nytt utseende.. eller? haha gud, nu snackar jag bara en massa skit, känns som att jag pratar med mig själv för jag läser upp det jag skriver högt. aja, jag ska nog sluta skriva innan detta blir en roman.. ska nog gå och byta om till lite mer myskläder, fixa en kopp te och sätta mig ner och läsa klart min bok som jag köpte på flygplatsen i ungern, har bara några sidor kvar och den är även på engelska så har också lärt mig några nya ord osv.

nej, tyst nu szidi. ha det så bra, uppdaterar kanske senare under dagen/kvällen, eller så blir det något litet imorgon, ja, vi får väl se. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0