dags att vända på dygnet?

sitter med laptopen i knäet framför tvn med mtv på och kollar gamla avsnitt av the hills med mamma. klockan är tre just nu och jag har hunnit hämta ut mitt skolkort vilket känns lite jobbigt för nu vet man att skolan snart sätter igång om några dagar.. men det ska ändå bli kul att få se alla igen.
sen gick jag och sara en jäkligt lång runda, riktigt skönt att komma ut och röra sig efter gårdagens smaskigheter. hyrde liksom film med henne och matilda igår, och om man kollar film med matilda då har hon alltid fixat något gott, hehe. var hemma runt tre tiden och hoppade direkt i sängen.

nog med det, träning ikväll som gäller, ändå pepp på det på något sätt, men samtidigt så är jag inte. menmen, dags att komma igång lite nu tycker jag och det är även dags att vända på dygnet. försöka lägga mig i tid osv, tror dock inte att jag kommer klara av det, men man kan väl ge det ett försök. äh, jag har inte direkt svårt att komma upp tidigt om morgnarna, piece of cake.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0