första träningen på 6 veckor.

igår tränade jag simning för första gången på 6 veckor, det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. dock så simmade vi bara 2000m eget sim, i början var det lätt men senare blev det lite drygare, men jag simmade igenom det iaf, så det kändes skönt. därefter träffade jag matilda, vi köpte godis och ben&jerry glass sen fastnade vi hemma hos mig.. nördade oss en hel del. sen blev klockan lite för mycket så matilda nannade över här, såg även en bit på twilight eclipse, men orkade inte se mer efter en timme så stängde ner datorn och somnade.

imorse vaknade vi upp vid halv elva, skulle jag tro, åt frukost där ute i det fina vädret, sen på med bikinin och snabbt hem till matilda och lägga sig i trädgården för att steka lite. sen ringer mamma och ber mig komma hem för att hjälpa henne med något. fixade det, åt lite mat, var ute i solen en liten stund, sen fixade jag till mig lite och nu snart ska man dra sig bort till trafikskolan för att göra ett syntest. sen ikväll får man väl se vad som händer, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0