insane.

totally crazy att skolan börjar om fem dagar, kan faktiskt inte riktigt fatta det. detta sommarlovet har bara.. försvunnit? känns som att jag inte har gjort någonting, men det har jag ju. men ändå, det känns som att något fattas, att jag inte har hunnit med allt som jag hade velat hinna med.

aja, träffade på matilda iaf, gick hem till henne, fixade till oss lite, åt majs, sen tog vi bussen in till lund där vi satte oss inne på espresso house med caroline och johanna från hennes klass. trevligt, sen tog jag bussen hem för skulle käka och nu sitter jag här och vet inte vad som händer ikväll, har egentligen bestämt att det skulle bli skräck kväll hemma hos ralle, men eftersom vi inte får ihop tillräckligt med folk så det kanske inte blir av... menmen, får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0