johnny english

då hjälpte sara mig att dra tummen ur röven och fick mig att sticka ut och springa en runda med henne. faktiskt skönt att komma ut och röra på sig, och det var ännu skönare när det började regna och svalkade lite. vet dock inte hur länge vi var ute och sprang men det blev iaf minst 4-5km? faktiskt ganska stolt och på något sätt så var det mycket lättare att vara ute och springa med en vän än ensam, jag tycker inte man får samma motivation då.  men dessa sista veckorna som är kvar av sommarlovet ska jag nog ut och springa så mycket jag kan, måste klara coopers test som min idrottslärare säger.. eller ja, måste iaf klara en viss tid, så får kämpa på!

aja, efter rundan hoppade jag in i duschen, dock så blev det ingen lång dusch för slangen sprack.. fattar inte hur mer den bara gick isönder. så fick tvätta av håret i det lilla vattnet som ran ut. pappa får fixa det imorgon. imorgon ska vi även gå och anmäla mig till trafikskolan, andra försöket så hoppas de är där imorgon. yeye mer har jag inte gjort idag, bara slappat en hel del, riktigt skönt faktiskt. och nu ska jag nog lägga mig i sängen med den bärbara i knäet och sätta på en film som antingen finns på datorn eller någon som vi har. men först ska jag se klart på johnny english, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0