kanske inte blev riktigt som man hade förväntat sig..

blev överraskad imorse av att matilda knackade på, äntligen så har hon kommit hem från småland. vi fixade oss och drog snabbt in till malmö, var där hela dagen, riktigt mysigt faktiskt. sen stack vi hem och vid sex var jag hemma, fick snabbt fixa mig för halv sju skulle man möta johanna på city gross för vi skulle handla pommes och dricka till ralles grillkväll, var lite drygt i början, men sen drog det ändå igång lite vilket sedan blev för mycket.. kom lite överstyr runt tio-halv elva. och nu sitter man här hemma med johanna som har deckat i min säng och tar upp all plats, kul? nej.

imorgon blir det fika med hela det gänget som stannade kvar igår och hjälpte till, stort tack till er alla, andra bara sitter och är osociala och sedan bara packar och drar, inte så värst sjysst. menmen.. vad ska man göra. aja, strunt samma nu. de bilder som blev tagna igår kommer säkerligen in lite senare under dagen, nu ska jag försöka få en plats i sängen så jag också kan sova lite. så god natt på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0