kick ass

problem med vänster öga?.. igår när jag skulle ta ett syntest så hade jag verkligen svårt att se bokstäverna på nedersta raden med det vänstra ögat. dock så gick det hur bra som helts med höger.. men vänster, nej, funkade verkligen inte. så mamma blev ju helt orolig och nu vill hon åka in och kolla det? tror dock inte att det är så värst allvarligt för jag har inte problem med att läsa eller se. menmen.. hoppas bara inte att jag måste ha glasögon eller så.. haha.

därefter stack jag hem, duschade, åt lite mat, sen mötte jag upp matilda så stack vi vidare till donkan. satt där typ hela kvällen, haha. har inget liv direkt. sen vid tolv stack jag hem och la mig i sängen och kollade slutet på twilight saga eclipse. helt okej faktiskt, dock så är ettan fortf bäst i min mening, men så är det alltid. alla filmer som har uppföljare lyckas bara med den första filmen.
sen kollade jag även lite på kick ass, hann bara se en liten bit i början för sen la den bärbara av, men ska se klart den idag, men nu hade jag faktiskt tänkt sticka ut och springa en runda, behövs faktiskt för jag missade träningen igår så då får jag väl göra något idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0