malmö

kände mig ganska seg imorse, men sen ringde emelie och frågade om jag ville komma till malmö och ta en fika med henne, så jag sa ja, varför inte liksom. har inte träffat henne på..ja.. överlänge iaf, så det var jätte kul att se henne idag. mötte upp henne inne på mormors bageri, sen gick vi vidare till espresso house och satt där en stund och pratade om allt vi hade missat om varandra. sen gick vi snabbt och lämnade en film som hon hade lånat därefter tog vi bussen till staffanstorp och nu sitter jag här med huvudvärk och längtar efter maten som mamma håller på att fixa nu.

får se vad som händer ikväll, inte direkt så sugen på någonting om man tänker på min huvudvärk, kanske bara blir att ta det lugnt skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0