malmöfestivalen.

vi alla vet att malmöfestivalen sätter igång nu på fredag och det är nog många som kommer spendera mycket tid där. jag ser dock mest fram emot NRJ in the park. förra året tycket inte jag att det var så bra artister, brukar egentligen trängas längst fram vid scenen, men förra året stod vi lite längre bak..eller ganska långt bak. men detta året smäller det till med riktigt coola artister. dock så tycker jag det är synd att Alexandra Burke och Taio Cruz bara ska uppträda i Stockholm, hade varit riktigt häftigt om de hade kommit till Göteborg och malmö med.
men här är artisterna som kommer till malmö iaf:

 
jake oh                     kato

 
sibel och lazee         locnville

 
love generation       million stylez

 
mohombi                  nexx

 
rasmus seebach      sean banan

där kommer artister som man känner igen och andra som man aldrig har hört om förut. så det ska bli kul att få se hur det kommer se ut. jag menar, vissa av dessa artister har bara gjort en till två låtar som man känner till, eller ja, jag iaf. så det ska bli kul att se vad de kan komma med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0