melissa horn.

igår var det söndag, men för ovanlighetensskull så kändes det inte som en söndag. kanske för att det hände så mycket igår, sen även för att jag känner att mitt lov inte riktigt är slut än.

..men iaf, var först på ett möte om att bli tränare för små simgrupper. efter det stack jag och pappa in till burlöv där jag köpte en almenacka och ett pennskrin hehe. sen köpte även pappa en mysig tröja till mig från carlings. nu känns det som att jag har allt, förutom ett par skor som jag vill ha!

sen åkte vi snabbt hem, jag bytade om sen stack jag till bråhögshallen för att ha en Kick Off för hela simklubben trioton, det var ett slags informationsmöte om hur säsongen skulle se ut och fick även reda på att vår klubb är den största klubben i staffanstorp, coolt va? hahaha

efter det stack jag hem till evelina, hon bytade snabbt om sen tog vi bussen in till malmö för att se Melissa horn uppträda och gud vad hon var grym. är egentligen inte så värst förtjust i svenska låtar, men hon var speciell, hennes texter menade något. gaaah, blev helt rörd!
sen åkte vi hem till evelina igen och såg på film, halv tolv var jag hemma och hoppade i sängen.

nu ska man fixa det sista sen är det dags att sticka till skolan, haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0