rain rain

har regnat hela dagen, lite smått trist faktiskt.. men stack ändå in till lund med matilda och träffade på johan, ralle och dahl. satte oss inne på tatung och åt, eller ja, de åt medan jag bara tog en liten glass. var inte alls sugen på någon mat. satt där iaf någon timme, sen tog vi bussen hem och de stack hem medan jag och matilda fastnade hemma hos mig. men tildisen stannade inte så länge, hon var tvungen att sticka hem för sen skulle hon iväg.

just nu gör man inget särskillt, sitter mes och lyssnar på mysmusik och bara tar det lugnt. kanske blir att åka iväg och hyra film, eller så kanske man hittar något på tvn? aja, vi får väl se. sen är jag heller inte så pepp på att börja simma imorgon.. blä. kvart i sju till kvart i nio, sämsta tiderna!

lite bilder från igår.





haha orkar inte lägga upp fler..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0