snabbis

tog bussen tio i sju mot lund, sa hejdå till matilda, hon skulle åka iväg med hampus och blir borta i en vecka.. buhu. sen drog jag och evelina vidare till helsingborgsfestivalen. gick runt lite först, sen var det dags att inta en plats vid scenen. dock så hade vi oturen med oss och hamnade bredvid ett gäng tjejer som stod och bråkade en hel del och skrek på varandra och knuffades osv.. sen var det några killar som också höll på och knuffades så man nästan föll omkull..
efter att vi hade stått i folkmassan i en timme dök äntligen timbuktu upp på scenen och drog igång hela, dock så var det jobbig att stå folkmassan för alla trängdes och man blev klämd och man fick liksom chippa efter luften, för det gick verkligen inte att andas ordentligt. jag blev t.o.m yr och kände mig helt konstig.
efter en timme igen var vi trötta på att bli klämda så vi försökte ta oss ut från klungan och jag var också lite besviken på timbuktus framträdande, eller den var väl helt okej, men jag tyckte mer att han skulle framfört lite fler gammla godingar. menmen, den var ändå helt okej.
därefter gick vi bara runt lite i helsingborg, sen satte vi oss på tåget mot lund som dock var lite försenat för först så var den jätte seg när vi skulle åka, sen var det någon idiot som hade rökt på toaletten så vi fick stanna och blev ännu mer försenade. sen när vi väl anlände i lund var det bara till att springa allt vad man kunde till bussen så man inte skulle missa den. men som tur var så hann vi med den och nu sitter man här hemma i sängen och hör hur kudden kallar på en och känner även att ögonlocken bara vill blunda och sova.
så därför säger jag nu godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0