sundayyy.

igår tränade jag på morgonen, gick väl helt okej. sen ville även sara sticka ut och springa så gjorde det med henne, även om mina ben var totalt döda, men vi klarade det galant iaf. sen hem och lata sig, hoppa in i duschen osv, sen gick jag till nöjes och mötte johanna och clara där inne, hyrde skräckfilm, från andra sidan hette den, ralle och pontus kom också. såg filmen och den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara.. heller inte så läskig. sen stannade man kvar där och var inte hemma försen vid tre..

..och denna gången vaknade jag vid elva, alla andra dagar har jag alltid vaknat 09.46, alltid. lite läskigt faktiskt.. men denna gången kunde jag sova en timme extra. men det kanske inte är så bra att man lägger sig så sent, inte direkt när skolan ska börja heller, det är dags att vända på dygnet nu!
och nu har jag en stor lust att gå ut och gå en runda, en lång runda. vill liksom bara komma ut och röra på mig.


Kommentarer
Postat av: emilia.

haha, jag har så rätt!

kul på träningen fresten?

2010-08-15 @ 14:30:09
Postat av: szidi.

hahha nja, helt okej väl. :P

2010-08-15 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0