wadupp saturday

igår efter skolan tog jag och johanna en snabb liten fika, sen efter det åkte jag snabbt hem sen vidare till sara, där även emilia också var och skulle äta mat. riktigt god mat faktiskt, och efterrätten var heller inte dum. skulle egentligen dra vidare till förfest, men det blev inte av, vi stannade hemma hos sara sen tog vi bussen in till malöfestivlalen, träffade folk, kollade när teddybears uppträde osv.

runt halv två tiden skulle vi ta bussen hem, men väl vid bussen så började en äldre kvinna bråka och slå hampus för hon inte ville att han skulle trängas men han var tvungen att gå på med matilda för hon skulle betala för honom, sen blandade en annan kille sig i och började slåss och sen blev det bara värre och värre, orkar dock inte förklara allting, men det var faktiskt hemskt att se att två äldre par på säkert 30+ kan sätta igång ett slagsmål? jag menar, borde inte de ha mer vätt i skallen?

det är mycket folk, alla vill komma hem, men man kan fan stå och vänta på sin tur, alla kommer på tillslut, men nej, hon skulle vara först in. och stackars sara som försökte få bort simon därifrån fick ett slag i huvudet av den äldre mannen, helt otroligt. så på bussen fanns det arga och ledsna personer, men alla lugnade ner sig sen och traskade sig hemåt när vi hade anlänt till staffanstorp. hade följe med oliver hem och när jag väl kom hem tvättade jag av sminket och borstade mina vänner och la mig i sängen.

idag är det lördag och vi ska ha gatufest här på min gata, undrar hur det kommer gå eftersom det ser ut som att det kommer bli regn? det är iaf ett stort grått moln på himlen.. aja, får se hur det kommer se ut under resten av dagen, sen vet jag inte riktigt vad som kommer hända ikväll. hoppas på något roligt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0