astronomia

blir en lugn kväll för mig idag, tävlar imorgon bitti igen, och hade faktiskt tänkt komma dit lite piggare denna gången. idag kom jag dit med släpande ben och halvsovande ögon, var verkligen jätte trött, hade bara sovit ca 4 timmar inatt, men ändå så lyckades jag prestera ganska bra. vilket även ledde till att jag fick pris också, dock hämtade jag aldrig priset..
resten av dagen har jag bara vilat och gjort läxor, blev klar med ledarskapsanalysen till specialidrotten, sen är jag även klar med mina 75 glosor till engelskan också. skönt, resten av helgen ska jag bara plugga psykologi och börja lite smått på geografi arbetet.
ni som ska ut ikväll, här är en bra öslåt som kan få igång vem som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0