gud vad skönt med lov!

Äntligen är det lov, slutade skolan vid halv ett, åt lunch sen tog jag bussen hem med evelina som jag mötte i lund. Mysigt värre, och nu sitter man här framför datorn och klockan är 13.37, ELIT!

Väntar dock på att tiden ska gå, hoppar över träningen idag, för jag orkar verkligen inte, tänkte ta det lugnt denna veckan, för på lovet ska man köra på med hård träning.. usch. Två träningspass per dag, men jag kommer dock inte gå på alla. Lite fritid behöver man.

I går träffade jag nikita, allt för länge sen faktiskt, i malmö. Vi gick till donkan och åt, fick även lite sällskap medan vi väntade på bussen som vi skulle ta till evelinas skola för vi skulle se hennes konsert. Måste säga att det var många bra sångerskor/sångare. De läste även upp noveller som de själv hade skrivit som också var väldigt fina.
HEADBANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men sen fick vi bråttom med att hinna med bussen innan åtta, för ingen av oss hade med sig pengar, och efter åtta så slutar busskorten att fungera. Dock så missade vi den bussen, och jag tar på mig den skulden.. men som tur var kom en annan buss en minut innan åtta, så vi kom in gratis, score! Hade annars en väldigt underhållande dag/kväll, har saknat den lilla galna tjejen :).


Kommentarer
Postat av: nikitaa

har saknat dig med

2010-02-19 @ 17:57:29
URL: http://chiiquiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0