if we ever meet again.

Sov över hos Johanna med Amanda och Josefin från söndag till måndag, vi gick upp vid nio, för att senare ta oss till föreläsningen på badet som handlade om mental träning osv. efter det var jag bara hemma och slappade. På kvällen var det återigen träning, från sju till nio, gick upp lite tidigare för att Matilda, Katrine och Evelina skulle komma vid nio, men när jag kom hem hade tydligen Katrine och Matilda hunnit hit före mig. Evelina kom lite senare och Nino joinade även oss. Vi kollade film, "The ugly truth". Efter det stack Katrine och vi andra stannade kvar och snackade, Evelina försvann också vid tolv-halv ett, Nino och Matilda var kvar till tre typ.

Gick och la mig direkt efter dem stack, för jag skulle upp igen vid sju för att sedan träna vid åtta. Fick fyra timmars sömn(y). Träningen var inte så jobbig heller, vi blev filmade för att se hur vi ser ut när vi simmar. Kul! När jag kom hem satte jag på en film och somnade och sov i ca två timmar. Nu är jag dö pigg, haha!
Ikväll ska de bli fullt ös!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0