mer snö? nu får det väl ändå räcka..

Ännu ett snöoväder vilar ovanför oss. Kan det bara inte sluta snöa för en gång skull, jag älskar snö, men nu har det gått för långt. Snöovädret som är igång nu ska antagligen hålla på ända tills i morgon eftermiddag, får väl hoppas på att skåne trafiken stänger ner alla bussar så man inte kan komma till skolan, hade varit otroligt skönt.

Gick upp jätte tidigt idag bara för att ta mig ner till specialidrotten och skriva på vårt arbete, hade även betygssamtal. Efter det stack jag hem till Clara och tog det lugnt, Ida kom också efter en stund. Vi bakade kladdkaka och kollade på Tzatsiki och Twilight, dock så somnade både jag och Ida under Twilight. Men mysigt var det, sen var även Idas pappa otroligt snäll och hämtade oss i detta ovädret, nu sitter man här och är totalt uttråkad. Antar att jag ska sätta mig vid tvn nu en stund och vänta på att PH ska börja, finalen är idag, dock så vet jag redan om vem som vinner men det är lite kul att se om de rykterna jag har hört är sant.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jackie kommer att vinna :O

2010-02-02 @ 21:41:59
Postat av: szidi.

jag visste redan det!!!!!!!!!!!

2010-02-03 @ 00:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0