mortens 18års fest.

Då har man precis kommit hem från en ganska så lyckad fest, förutom i slutet där Evelinas pengar blev stulna. Inte alls okej, vet exakt hur det känns för har själv varit i den sitsen. Men annars var det jävligt roligt. Kommer nog också lite bilder, men inte just nu, orkar inte lägga in något nu.

Det jag mer vill säga är att detta lovet har verkligen varit hur bra som helst, festat en hel del, träffat gamla personer, träffat nya personen, är kär, tränat och ja, en massa andra saker. Och på måndag är det skola igen, men sen är det inte långt kvar till påsklovet. Längtar redan, haha. Men jag tror faktiskt jag ska lägga mig nu, är så fruktansvärt trött. Skriver nog när jag har vaknat igen.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0