shopping dag!

Gud vad lång dag det har varit idag, åkte in till Malmö med Evelina vid halv två, träffade Fanny och Matilda inne på entré, så gick vi runt där ett bra tag. Hittade en jätte gullig tröja och en jacka typ, riktigt cool. Sen hittade även Matilda en massa kläder, och det bästa under dagen var väl att vi fick 130kr + i plånboken bara för att vi/dem andra hittade en påse full med kläder kvarglömt i ett provrum för över 500kr och så lämnade vi tillbaka det. Great (y). Sen tog vi lunch, jag och Fanny åt China box, så himla längesen och så otroligt gott. Sen tog vi en buss in till stan och gick runt där. En väldigt trevlig dag med tjejerna. Gillas starkt.

Vi tog bussen hem och Fany följde med mig hem, vi åt hemmagjord pizza, mamma gjorde den och den brukar alltid vara så otroligt god, bättre än vanliga. Sen kom även Jann hit och fixade min dator så nu fungerar den hur bra som helst. Vid åtta gick vi till nöjes, handlade godis och vandrade vidare hem till Evelina där vi skulle ha filmkväll. Mysigt, men som vanligt så somnar jag..


jacka från h&m 399:-


topp från h&m 99:- (dock en annan färg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0