sista veckan innan lovet.

Så otroligt skönt att vi bara går en vecka till i skolan, därefter är det sportlov, så otroligt skönt, dock inte lika skönt när man får reda på hur träningsschemat ser ut..
Men i går var ändå en skön skoldag, åkte pulka på idrotten, ska lägga in lite bilder därifrån, riktigt kul. Men kanske inte så kul efteråt när man känner hur öm man är på olika ställen, hade rätt ont i ryggen, så träningen blev ju inte så värst seriös.

I dag hade vi bara massage på specialidrotten, sen hade vi redovisningar på mid-h, bara två grupper som redovisa idag, hann inte med fler. Men i morgon ska tre stycken redovisa, dels så vill jag vara en av de tre, för då slipper man göra det efter lovet, men på ett sätt så vill jag inte, känner mig inte tillräckligt redo. Aja, nu ska jag iaf lägga mig i sängen och kolla igenom danskan, har prov i morgon och kan säga att jag har knappt pluggat, har försökt, men eftersom man sitter och pluggar framför datorn så slutar det med att man alltid sitter och snackar med andra. Skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0