trötter!

Gud vad roligt jag hade igår, shake ya bomba all night long! Blev hämtade vid två tiden och sen somnade jag i sägen direkt när jag kom hem. Det var riktigt roligt igår, dock så fanns det några sliskiga killar, och några idioter till tjejer, haha.
Nu ska jag snart in till malmö med Evelina, där vi kommer möta upp både Matilda och Fanny, ska shoppa lite idag. Behöver lite nya kläder till min "garderob" (har ingen för tillfället). Och jag är mega ledsen över att min dator har slutat fungera, så måste sitta på mammas och deras dator som suger dase, kanske dags att skaffa en ny till mig, eller iaf en bärbar, haha, yeah szidi in your dreams!

Nej, ska fixa det sista nu, sen får jag ta mig till busstationen, haj!

Kommentarer
Postat av: emilia.

sad so, bärbar is the shiet ;) haha

2010-02-26 @ 21:29:38
Postat av: szidi.

jaja, men nu är den iaf fixad :D.

2010-02-27 @ 00:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0