when i look at you.

Haha, vilken söndag, sitter här hemma helt själv på alla hjärtans dag.. kan man bli lyckligare? (ironi).
Har iaf kollat på Sisters keeper, en riktigt bölar film, grät mig igenom hela filmen. Men den var otroligt bra, rekomenderar den för alla som älskar att se hur långt en familj kan gå för att lyckas.

Annars har jag inte gjort något speciellt idag, stack ner och solade en liten stund, tog en lång dysch därefter, sen dess har jag bara kollat på film. Dock så busade jag med min lillebror i morse, och buset gick över till slagsmål.. ingen vacker syn, men jag skrattade nästan ihjäl mig själv. Man borde nästan filma och visa hur brutalt det egentligen är.. 

Nej, ska kanske sätta igång en annan film, har ändå inget vettigt för mig, eller jo, jag kan ju alltid läsa igenom mitt och Michelles projektarbete. sla redovisa det nu i veckan, så lika bra att vara redo, men jag orkar inte. Får ta det i morgon eller nått.

En liten sak kvar att berätta, är att vi ska åka pulka i morgon på idrotten. Haha, ska bli kul! Tar med kameran så det kommer bli en massa roliga bilder, om jag nu inte kommer glömma den här hemma.


Kommentarer
Postat av: Katrine

Hej snygging! du har fått ett award från mig, gå in på min blogg och se vad det innebär :) <3

2010-02-15 @ 13:02:17
URL: http://ppedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0