dags att leta efter sommarjobb?

jag och några brudar har snackat om att åka utomlands i sommar, eller möjligtvis nästa sommar. men för det behöver man ju pengar och för att få pengar behöver man jobb.. någon som kan ge tips till ett bra sommarjobb, där man kan tjäna ihop lite cash?
sen behöver man ju också mammas godkännaden.. får väl bli lite tjatande från min del då.

men iaf, min dag har varit en riktigt sugig dag, vaknade vid åtta, fixade till mig och stack sedan till skolan för att ha en lektion, engelska, men såklart så kom inte läraren eftersom hon inte visste om att vi hade flyttat fram lektionen(n). blev riktigt lack, för då hade man åkt in till skolan helt i onödan, hatar deeeeeeeetttt!!!!!!!!!!!!!!!
när jag kom hem så satte jag mig ner och pluggade lite till mid-h provet på tisdag, känns som att det inte alls kommer gå bra, och i helgen åker jag till dk för att tävla, tror inte det blir så mycket pluggande från min del då heller, fuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0