första skoldagen.

då var det dags för skola igen, hoppas denna terminen går snabbt så vi får sommarlov. men det var kul att få se alla igen, lite förändringar här och där dock :-). men jag känner på mig att det kommer vara en tuff termin, speciellt med projektarbetet, och alla proven m.m. fast kan knappt vänta tills vi får det nya schemat, så otroligt sköönt!

träning efter skolan också, jag simmade bara i en timme ungefär. för satt uppe en timme och pratade med tränarna om hur förra terminen var, och om min framtid och bla bla bla... sen efter det var det dags för styrka. sen nu sitter jag här, snart dags att hoppa ner i sängen för imorgon är det skola igen (n).
sen är det helg, sen är det måndag = SZIDI 17ÅR!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0