fredagsmys.

Slutade skolan halv ett, så otroligt skönt. Var även på toppen humör. Efter skolan så mötte jag upp Evelina så tog vi bussen till Nova, dock så var man tvungen att spurta sista biten till bussen i med att jag höll på att missa den, men ikke sa nikke, hann med den precis.
Hittade ett par jeans och en tröja, och lägg märket till att jag köpte ett par jeans, brukar inte använda jeans, för jag tycker det är obekvämt, är mer en leggings person, men nu tyckte jag att det skulle bli en liten förändring. Fick även med mig en tröja från BikBok. Skulle dock också kolla på väskor, men hittade ingen, får tjata på mamma så vi kan åka in till obs imorgon och kolla där. Får även hoppas på att hon betalar den(a).

I kväll ska jag träffa Matilda, har inte sett henne på jätte länge så det ska bli kul att få träffa henne igen, mega mycket att prata om. Sen imorgon är det fest som gäller, TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0